W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Klub Seniora WRZOS

XML A Zmniejsz tekst na stronie A domyślna wielkość tekstu na stronie A Powiększ tekst na stronie

Relacja z Wycieczki Seniorów: Szklarska Poręba-Praga

Treść i zdjęcia opublikowano na prośbę Klubu Seniora "Wrzos".   Wycieczka Seniorów z Brzozy i Nowej Wsi Wielkiej do Szklarskiej Poręby i Pragi w dniach 29.08. – 2.09.2018r. W czasie naszej wycieczki odwiedziliśmy Szklarską Porębę, która była naszą bazą wypadową, zamieszkaliśmy w Pensjonacie Etna. Zwiedziliśmy zamek w...

Wypoczynek Seniorów w Sarbinowie - czerwiec 2018

Seniorzy z Klubu „WRZOS”  na wypoczynku w Sarbinowie. W dniach 12-19 czerwca przebywaliśmy w Ośrodku Kolonijno Wypoczynkowym „Bałtyk” w Sarbinowie.  Znajduje się tam przepiękna 1,5 km promenada nadmorska, zabytkowy kościół pod wezwaniem Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny,  którego...

Seniorzy się nie nudzą

Opis  działalność Klubu  Seniora w miesiącach  kwietniu,  maju i początku czerwca 2018r. 1.    25 kwietnia i 23 maja udział seniorów w warsztatach prowadzonych przez Piotra Schutta pasjonata gry na bębnach zachodnioafrykańskich. Pan Piotr wprowadził nas w tajniki i technikę gry na bębnach djembe i...

Dzień Babci i Dziadka połączony z zabawą karnawałową - zdjęcia

W dniu 20 stycznia 2018r. Klub Seniora „WRZOS” zorganizował w Gminnym Ośrodku Kultury zabawę Karnawałową, połączoną z  przypadającymi w dniach  21 stycznia Dniem Babci a 22 stycznia Dniem Dziadka. Wszystkim Babciom i Dziadkom życzyliśmy dużo zdrowia samych pogodnych dni pociechy z wnucząt. Stronę muzyczną zabawy...

Wigilia Seniorów 13. grudnia 2017r.

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia Seniorzy z Klubu „WRZOS” i zaproszeni goście spotkali się na tradycyjnej Wieczerzy Wigilijnej w restauracji Gastro-Naft. Przewodniczący Klubu powitał Seniorów i zaproszonych gości w osobach: Wójta Gminy pana Wojciecha Oskwarka, Ks. Kanonika Michała Stolarskiego, Ks. Michała Hinza,...

Andrzejkowa Biesiada Seniorów 2017 - zdjęcia

22 listopada 2017 roku odbyło się spotkanie Klubu Seniora „WRZOS” w Nowej Wsi Wielkiej z okazji zbliżających się Andrzejek. Naszymi gośćmi byli: Wójt Gminy Pan Wojciech Oskwarek, Dyrektor GOK Włodzimierz Tomczak oraz przedszkolaki z Gminnego Przedszkola w Nowej Wsi Wielkiej, ze specjalnie przygotowanym programem artystycznym:...

Seniorzy w Poznaniu - zdjęcia

Wyjazd Seniorów do Poznania na spektaklu „Krakowiacy i Górale” w Teatrze Polskim. W dniu 14 października Seniorzy pojechali do Poznania na spektakl „Krakowiacy i Górale”. Wizytę w Poznaniu rozpoczęliśmy od spaceru po poznańskiej starówce z przewodnikiem który pokazał nam ciekawe miejsca...

"Ster na Bydgoszcz" - relacja z wycieczki Seniorów

W dniu 2 lipca grupa Seniorów z Klubu „WRZOS” udała się na wycieczkę do Bydgoszczy. Zwiedzanie rozpoczęliśmy w Parku Kazimierza Wielkiego, gdzie znajduje się pomnik – fontanna „POTOP”. Pani przewodnik zapoznała nas z historią miasta i niektórych obiektów. Następnie udaliśmy się ulicą...

Wycieczka do Ustki Seniorów z Klubu "Wrzos"

Ustka - 2017 W dniach 19-25 czerwca 2017 r. grupa członków Klubu Seniora „WRZOS” przebywała na wypoczynku w Pensjonacie „Pod Różą” w Ustce. Czas płynął nam bardzo szybko na wypoczynku, zwiedzaniu Ustki , spacerach brzegiem morza, opalaniu, kąpielach dla odważniejszych, skorzystaliśmy również z rejsu...

Biesiada Seniorów z okazji Dnia Matki i Ojca - zdjęcia

14 czerwca 2017 roku w Klubie Seniora „WRZOS” w Nowej Wsi Wielkiej odbyło się spotkanie z okazji Dnia Matki i Dnia Ojca. Na spotkanie przybyli goście w osobach: Wójt Gminy Pan Wojciech Oskwarek, Dyrektor GOK-u Pan Włodzimierz Tomczak, Sołtys  NWW Pani Wiesława Słaboszewska. Przewodniczący Klubu Seniora...

Zabawa Karnawałowa Klubu Seniora "Wrzos" 18.02.2017

W dniu 18 lutego 2017 r. Klub Seniora „WRZOS” w Nowej Wsi Wielkiej zorganizował zabawę karnawałową. Pomysłodawcą była nasza koleżanka Danka Pawlak,  która zajęła się przygotowaniem zabawy wraz z zespołem realizacyjnym, przy wydatnej pomocy pana Włodka, który przygotował oprawę muzyczną i wystąpił w roli...

Fotorelacja z Wigilii Klubu Seniora "Wrzos" 14.12.2016

Zbliża się koniec roku 2016. Przed nami Święta Bożego Narodzenia. W dniu 14 grudnia o godz. 14:00 w restauracji Gastro-Naft seniorzy klubu „WRZOS” i zaproszeni goście spotkali się na Wieczerzy Wigilijnej. Przewodniczący powitał Seniorów i gości w osobach: Wójta Gminy pana Wojciecha Oskwarka, Sekretarza Gminy pana Leszka...

Seniorzy na Podlasiu

W dniach 11 – 15 października Seniorzy z Nowej Wsi Wielkiej w ramach projektu „Senior w Podróży w 2016r.” - dofinansowanego ze środków Wojewody Kujawsko-Pomorskiego wzięli udział w wycieczce do Białegostoku i okolic. W dniu 11.10.2016r. - odwiedziliśmy Ciechanów gdzie zwiedziliśmy zamek Książąt Mazowieckich z...